ပေးဆပ်ခြင်းသက်သေ

 ပေးဆပ်ခြင်းသက်သေ   ( SawTuTuLay )

V1. သွေးစက်များ ယိုစီးခဲ့ ကရာနီကုန်းထက်က

နာကျင်လွန်းတဲ့ရိုက်ချက်များ ရင်ထဲကြိတ်မှိတ်ခံစား

ဝိုင်းဝန်းငြင်းပယ်ကြတဲ့ အပြစ်သားများရဲ့အလယ်

ဝမ်းနည်းခြင်းတွေက အဖဘုရားပစ်ပယ်ပြီလား


Cho, သွေးစက် ချွေးစက်များယိုစီးလာ

နာကျင်လွန်းတဲ့ ဒဏ်ရာတွေရှိလဲ လောကသား တွေအတွက်အသက်စွန့်ခဲ့ ( ပေးဆပ်ခဲ့ပြီ ဒဏ်ချက်တော်နဲ့ ဖြောင့်မတ်ခြင်းကိုသူပေးပြီ ရက်စက်လွန်းတဲ့လူသားတွေအတွက် ကိုယ်တော် အသေခံခဲ့ပြီ အပြစ်များ အပြစ်များ သူစင်ကြယ်စေခဲ့ပြီ


V2. ပါးပြင်ထက်မှာလဲ မျက်ရည်စက်များနဲ့အတူ

ဂေသရှင်မန် ဥယျာဉ်မှာ ကိုယ်တော် ဆုတောင်းနေပြီ

ခမည်းတော် ဘုရားသခင်ရဲ့ မျက်နှာလွှဲခြင်းကို

မခံရပ်နိုင်တော့ ကိုယ်တော်အလိုတော်ကို

ဝန်ခံလေတယ်

Comments

Popular posts from this blog

357.အရာရာ

353.အရာရာတိုင်းအတွက်

359.လုံလောက်တယ်